четвъртък, ноември 20, 2008


  http://focus-news.net/?id=n1081571
"Депутатът Кирил Добрев подари торта-трамвай на премиера Сергей Станишев
20 ноември 2008 | 16:12 | Агенция "Фокус" 
София. Заради силния медиен и обществен интерес към предконгресния клип на БСП, депутатът от Коалиция за България и член на ИБ на БСП Кирил Добрев подари на председателя на БСП Сергей Станишев тематична торта във форма на трамвай. Това съобщиха от пресцентъра на партията. Надписът на тортата е провокиран от дискусиите в интернет и гласи: „Кучетата си лаят, трамваят си върви!”

Знаете, че все си обещавам да не коментирам олигофренията и дебилността на Станишев и нему подобните от т.нар. „столетница”, но наистина има моменти, в които бушоните ми гърмят!

 „Преживях” предконгресния клип на премиера ни, преди това емоционалните хомо-мутренски реплики между двамата „гранда” на политическата сцена, но тортата под формата на трамвай ми идва в повече и започва да ми се гади.

Готова съм да залагам, че следващото сладкарско произведение ще е под формата на .../станишевия/....увит в целофан!

 


Вие какво мислите?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всичко за мен

Моята снимка
Sofia, Bulgaria
Харесвам позитивните хора! Страдам за това, което се случва в Дясно-то!